1. Czy jest możliwy osobisty odbiór towaru?
Tak oczywiście. Jednak po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub e-mailowym.

2. Czy dwa złożone zamówienia jedno po drugi zostanie wysłane może być wysłane tą samą paczką
Tak oczywiście. Jeżeli zamówienie składane jest tego samego dnia naturalne jest że wysyłka wyjdzie w jednej paczce. W przypadku gdy wybrany jest przesyłka pocztowa i płatność przelewem należy doliczyć do przelewu różnicę kosztów przesyłek - z uwagi na zwiększenie wagi przesyłki.

3. Czy jest minimalna kwota zamówienia
Nie.

4. Czy można składać zamówienie telefonicznie lub e-mailowo
Tak. Mój telefon to 609 727 681, lub e-mail: detal@swiatkarpiarza.pl

5. Czy można złożyć zamówienie bez zakładania konta
Tak. Ograniczeniem przy składaniu zamówienia bez zakładania konta jest brak możliwości śledzenia losów przesyłki oraz konieczność przy każdorazowym zakupie wprowadzania danych do wysyłki.

6. Czy wysyłamy towar za pobraniem
Tak. Wystarczy wybrać taką formę zapłaty przy składaniu zamówienia.

7. Czy można płacić kartą
Tak. Wystarczy wybrać dotpay jako formę zapłaty przy składaniu zamówienia, ten pośrednik obsługuje tez szybkie przelewy z większości kont internetowych.

8. Czy wszystkie towary wyświetlane na sklepie są dostępne
Tak. Wszystkie towary wystawione na sklepie sa na magazynie. Sklep pilnuje stanów magazynowych i nie pozwala kupić więcej towaru niż jest na magazynie. Zdarzają się wyjątkowe sytuacje kiedy w wyniku błędu sklep pozwoli kupić towar którego nie ma lub został zniszczony wtedy skontaktujemy się i zwrócimy pieniążki za dany towar na wskazany numer konta

Portal www.swiatkarpiarza.pl wykorzystuje pliki cookies, czyli tzw "ciasteczka". W przypadku braku akceptacji korzystania z plików cookies prosimy o opuszczenie strony.